Už máme zpevněnou lesní štěrkovou cestu. Jak jste viděli na fotkách v prvním stavebním deníku, příjezdová cesta k naší chalupě nebyla úplně v cajku. Když zapršelo, cesta hodně změkla a po pár přejezdech autem z toho byla bahňačka.

Vysypejte na cestu Tatru štěrku
Naštěstí jsem měl tu čest potkat pana Mrzenu. Šikovného chlapíka ze sousedních Opařan, který mi hned nabídl pomoc. A tak za 2 dny přijela Tatra 815 s plnou korbou štěrku.
Tatra na lesní cestu vyklopila celkem 15 tun drceného kamene, neboli štěrku.

Vyberte drcené kamenivo frakce 8–16 mm
Drcené kamenivo frakce 8-16 mm cestu pěkně zpevnilo. Pan Mrzena štěrk ještě bagříkem rozhrnul po celé délce a lžicí pěkně udusal.
Výsledkem je 80 metrů dlouhá zpevněná lesní cesta, ve které se nebrodí auta bahnem.

Kámen frakce 16–32 mm by nebyl dobrý
Kdybych volil jinou frakci, třeba 16–32, byla by cesta už blbě schůdná a na kole by se po ní taky blbě jezdilo. Ale ten drcený kámen 8–16 je tak akorát.


Jak vypadá cesta po 2 měsících provozu?
Je pravda, že za ty 2 měsíce každodenního ježdění se kámen postupně vmáčkl do hlíny, ale to nevadí, protože bahno už na cestě není, ani když zaprší sebevíc. Zpevněná lesní štěrková cesta drží do dnes (červen 2020).


Když už je cesta, může přijet domíchávač
V červnu se budou v chalupě dělat podlahy, tak je fajn, že už se k nám domíchávač vydrápe. Ono totiž v tom blátě by to dost dobře nešlo 🙂
V dalším stavebním deníku mrknem zase do chalupy. Na řadu přijdou borci se sbíječkami.
Je potřeba rozbít celou koupelnu a hlavně všechny podlahy v domě. Čeká nás drama a nemilé překvapení. Ale to už tak holt u rekonstrukcí 100 let starých domů bývá, že? 🙂
Těšíte se?